ربنا يخلينا الثورة  Ezlb9t11
مع تمنياتي بالإستمتاع بالقراءة
ربنا يخلينا الثورة  Ezlb9t11
مع تمنياتي بالإستمتاع بالقراءة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MR:A7MED IBRAHEM

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وانتم بخير بمناسبه حلول شهر رمضان الكريم أعاده الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات ونسأل الله فى هذا الشهر الكريم ان يتقبل منا ومنكم صالح الاعمال
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ساعة
المواضيع الأخيرة
» كيف تعرف شخصيتك من تاريخ ميلادك
ربنا يخلينا الثورة  New10الخميس مارس 28, 2013 7:09 pm من طرف هاله الرفاعي

» صراع الحضارات
ربنا يخلينا الثورة  New10الأربعاء مارس 13, 2013 10:09 pm من طرف هاله الرفاعي

» لعنة الفراعنة
ربنا يخلينا الثورة  New10الثلاثاء مارس 12, 2013 3:48 am من طرف هاله الرفاعي

» التحنيط
ربنا يخلينا الثورة  New10الأحد مارس 10, 2013 4:08 am من طرف هاله الرفاعي

» أدخل شوف العبقرية
ربنا يخلينا الثورة  New10الأحد نوفمبر 06, 2011 9:11 am من طرف basel_elmasry

» يا عم امشى د مبارك مشى
ربنا يخلينا الثورة  New10الإثنين أغسطس 29, 2011 9:03 am من طرف أحمد ابراهيم

» خلاص بطلت اشجع ارسنال تانى
ربنا يخلينا الثورة  New10الإثنين أغسطس 29, 2011 1:32 am من طرف أحمد ابراهيم

» لهذا لم ينشر كتابى العدد الثانى ( لماذا غابت البسمات الجزء الاول )
ربنا يخلينا الثورة  New10الأحد أغسطس 28, 2011 9:56 am من طرف أحمد ابراهيم

» لهذا لم ينشر كتابى العدد الثالث ( لماذا غابت البسمات الجزء الثانى )
ربنا يخلينا الثورة  New10الخميس أغسطس 18, 2011 8:58 pm من طرف أحمد ابراهيم

» لهذا لم ينشر كتابى العدد الاول
ربنا يخلينا الثورة  New10الخميس أغسطس 18, 2011 8:49 pm من طرف أحمد ابراهيم

» تاريخ من المجاعات
ربنا يخلينا الثورة  New10الخميس أغسطس 18, 2011 8:42 pm من طرف أحمد ابراهيم

» وقفات من حياة الامام الحسن البصرى
ربنا يخلينا الثورة  New10السبت أغسطس 13, 2011 10:43 am من طرف أحمد ابراهيم

» وقفات من حياة الامام الحسن البصرى
ربنا يخلينا الثورة  New10السبت أغسطس 13, 2011 10:41 am من طرف أحمد ابراهيم

» 12 دعوة ندعوها بالسجود وربنا يستجب لنا
ربنا يخلينا الثورة  New10الأربعاء أغسطس 03, 2011 11:09 pm من طرف m7md rabi3

» بيان بالحد الأدني للقبول بكليات ومعاهد المجموعة العلمية لعام 2011
ربنا يخلينا الثورة  New10الأربعاء أغسطس 03, 2011 10:22 pm من طرف m7md rabi3

ازرار التصفُّح
Cursors
عداد الزوار

.: عدد زوار منتدى الأستاذ/أحمد إبراهيم :.

elrashid.yoo7.com

ربنا يخلينا الثورة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أحمد ابراهيم

ربنا يخلينا الثورة  Empty
مُساهمةموضوع: ربنا يخلينا الثورة    ربنا يخلينا الثورة  New10الثلاثاء يوليو 19, 2011 8:30 am

اولا انا بهنى كل طلابى وحتى المش كانوا طلابى بالنجاح والتفوق , مش عارف ابدأ منين عارفين لما الواحد يبقى محتارين بين احساسين الفرحه والدهشة مع بعض من وقت اعلان النتيجه وكان اول رقم سمعته 96% لواحد من طلابى وهو عقيل محمد جعيصه استغربت وقلت ما شاء الله شىء مبشر جدا رغم انى أكتشفت بعد كده ان السنه دى 96 % مش تفوق وانه شىء عادى وبعد كده بدأت تنهال عليه ارقام خياليه بقات اسمع 99% وكأنى بسمع 89% شىء مستحيل ان يحدث فى العمر الى مره واحدع نظرا للظرف العشناه من احداث للثورة وأفتكرت المثل البيقول ان أتتك ريحك بغتنمها وفعلا عدد كبير من الطلبة عملوا كده , نهاية القول انا بجد فرحان جدا للجميع وربنا يوفقهم كلهم ويعينه على انهم يكملوا للسنه الجيه وأما طلبة سنه تالته ربنا يكرمهم بالكليات الكانوا بيحلموا بيها , بس عايز اهمس فى اذن طلبة سنة تانيه وأفكرهم ان ربنا ادالهم أكتر كمان من تعبهم وانه اتعامل معاهم من منطلق كرمه بس عدلة سبحانه وأتمنى انا درجات السنه دى تكون دافع ليهم انهم يكملوا ويحققوا احلامهم وبحظرهم جميعا من التراخى والدلع وبفكرهم ان الحصل السنه دى مش هيتكرر تانى وهيتكتب عندنا فى كتب التاريخ بعنوان (( حدث فى العمر مره )) واليكم بقى قائمة بطلابى البفتخر انى فى يوم وقفت ادرس لهم :
1- محمد ربيع : 99.5% ( قربنا اوى يا محمد وانت عارف قصدى طبعا )
2- أمانى : 99% ( أحسن حاجه فيها ان محدش بيحس بيها يعنى على رأيى المثل البيقول دعونا نعمل فى صمت )
3- محمد عسكر 98.8 % (( متفجأتش على فكره )) بعد كل الدرجات الشوفتها كان يستحق يجيب اكتر
4- شيماء غريب 98.3 %: (( كنت حاسس انها مركزه أوى )) الوحيدة القالت لى انى كنت استحق اجيب اكتر
5- رنا محمد عاشور 98% : (( لو توزيع الدرجات بالتعب كنت اديلها 100% ))
6- جيهان او جى جى 98% : (( عارف انها ممتازه بس بصراحه فجأتنى ))
7- رحمه السيد : 97% Sad( بردو من نفس مدرسة دعونا نعمل فى صمت ))
8- محمد ابو زيد 97% : (( أهو ده بقى كان قلقنى جدا وأعتقد أنه أكتر واحد مش مصدق وهو عارف انا قصدى ايه ))
9- محمد سامى 96.5 % : (( فرحة بالمجموع بس درجة التاريخ صدمتنى وبردو هو عارف ليه بس يارب يبقى يسمع كلامى بعد كده ))
10- عقيل 96% : من أكتر الطلبة الشوفتها بتتعب بجد كان يستاهل اكتر من كده بس عيبه انه خواف شوية لو كان اجرأ من كده كان جاب أكتر من كده .

[
/size]دول الانا فاكرهم دلوقتى فوق ال95% اما بقى لو كنت كتبت قايمة بالفوق ال90 فأيدى هتوجعنا وبعتذر لجميع الطلبة المش كتبت اسمائهم والله دول الكنت فاكرهم مع انى عارف ان فى كتير جدا وبصراحه دول الكلمونى علشان كده عارف مجمعهم كويس .

مبقاش فاضل غير انى اقول حاجه واحده بس وهى ربنا يخلينا كل من شارك وصنع ثورة 25يناير أفتكر انه ليه فضل علينا كلنا .

عدل سابقا من قبل أحمد ابراهيم في الخميس يوليو 21, 2011 7:49 am عدل 2 مرات
asmaa
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: الاوائل   ربنا يخلينا الثورة  New10الأربعاء يوليو 20, 2011 12:10 am

,والله يا مستر سنه 3 ثانوي دول محظوظين اوي عشان وهم ف 2 ثانوي كان ف انفلونزا الخنازبير ونجحوهم وف 3 ثانوي الثورة وبرده اتقبلو اي اجابه يعني نجحم كلهم بمجميع واعبالنا احنا كمان Sad
m7md rabi3
Admin
Admin
m7md rabi3

مُساهمةموضوع: رد: ربنا يخلينا الثورة    ربنا يخلينا الثورة  New10الأربعاء يوليو 20, 2011 6:59 am

اولا الف الف شكر لحضرتك على الكلام الجميل ده
ثانيا سنه تالته متكرموش ولا حاجه السنه اللى فاتت كانت فحت بمعنى الكلمه والكل عارف والسنه دى ربنا كرمهم
ثالثا فعلا يا مستر السنه دى كانت فرصه كبيره ................والحمد لله كل اللى نعرفهم ربنا كرمهم ومع ذلك كان فى ناس تستحق اكتر من ذلك زى محضرتك قلت بس الحمد لله
رابعا مع ان فى ناس اتكرمت فى ناس برضه اتظلمت ............................بجد ربنا يكون ف ى عونهم وينولهم اللى يتمنوه
اخيرا الف شكر لحضرتك وبجد ده توفيق كبير من ربنا والحمد لله ليا ولكل الناس اللى ربنا كرمهم
https://elrashid.yoo7.com

ربنا يخلينا الثورة
صفحة 1 من اصل 1